20100720

round and round

Pitkästä aikaa, helloo ihmiset!


Anteeksi siitä, että päivitystauko on ollut anteeksiantamattoman pitkä ja olen käytännössä ignoorannut blogini kokonaan tässä kevään aikana. Mutta nyt, i'm back ja alan vihdoin hostailemaan tosissani tätäkin puolta elämästäni!

Jotkin saatoivat huomata, että olen saanut vihdoin tehtyä kunnollisen ulkoasun blogille sen edeltäneen raakileen tilalle! Go me! Valitettavasti mukana menivät tätä edeltäneet pari postausta mutta lupaan että sitä samaa, mutta laadullisesti parempaa on tulossa lisää~

Loma on tosiaan valitettavasti jo loppupuolikkaalla ja mennyt ihan hyvinkin jos ei lasketa tätä
armotonta kuumuutta jonka varmaan useat ovatkin jo siteeraaneet tämän kesän haittapuoleksi. Itse olen käynyt läpi mm. Traconinjälkeisen lämpöhalvauksen joka kylläkin johtui ihan omasta tyhmyydestä pistää juuri se kaikista paksuin puku päälle.

Noh anyways, atm olen pohjoisessa mökkeilemässä. Täällä korvessa on thank god viileämpää, mutta vastapainona joka ikisenä päivänä sataa ja hyönteiskanta on sanoinkuvailematon
(*ー_ー)
Tänään pidettiin täällä hieman jälkikäteisiä partyjä suvun kesken, kun isi täytti keväällä vuosia eikä äitin puolelta (koska tosiaan kaikki asuvat Kuusamossa ja Kemissä) ollut ketään paikalla.

Vasemmalta oikealle,
Mansikkakakku, poro- ja lohi voileipäkakut ja suklaakakku




Aaah oonko oikeesti ainut ihminen joka tykkää hyvästä ruoasta o(;△;)o~ Miks kaikki tollane saa mut kuolaamaan. omnomnomnom~
Kaikki nuo on siis minun itsetekemiä. (〃∇〃)/


Muttajoo, muuta mitä olen täällä tehnyt on mm. jokakesäiseksi landeperinteeksi jäänyt ihonhoitoviikko, eli kun täällä ei tarvitse näyttää miltään eikä siis juurikaan rasittaa naamaansa meikeillä, voi aivan hyvin antaa ihon levätä ja testata kaikenmaaliman hoidot ja kuorinnat~ oh joy tän viikon jälkeen on aina niin puhdas olo. Myöhemmin voisin vaikka postailla vähän kuvia siitä purkkivuoresta jonka kanssa olen täällä aikaa viettänyt ja kertoa vähän niistä tuotteista. o(^ー^)o


Loppuun pistän yhden epämääräisen naamakuvan täältä yhdeltä päivältä, kun kokeilin kihartaa hiuksia sellasisilla papiljottien tapaisilla rullilla. Kieltämättä ihan onnistuneet kiharat ja pysyikin tosi hyvin! (*^∇^) Näkyy kuvassa aika huonosti mutta tämä oli ainut onnistunut otos.




Mutta thanks for reading! Ihme että blogilla on jo nyt noin monta seuraajaa, kiitos teille ja todella paljon! Seuraavaksi postailen varmaan kotoa kun olen käynyt hakemassa pari pakettia tullista, not telling yet whats inside!


3 kommenttia:

Anssi Jaatinen kirjoitti...

<3!

MOi kirjoitti...

Eiku En ookkaa Anssi vaan salainen ihalija...olen kovin cool poika

Moi kirjoitti...

Harrastan hevosia....seksuaallisesti